Erin Watt Princeza od papira Royali recenzija

PRINCEZA OD PAPIRA NA GOODREADSU

SLUŽBENA STRANICA AUTORICE

_____________________________________________

Ovu mjerkam otkad ju je Vulkan preveo u Srbiji. Želim ju, pratim ju. I sad ju imam. Upravo ju je objavila Stilus knjiga, tako da ju možete imati i vi.  Princeza od papira prvi je roman iz serijala Royali, autorice Erin Watt. Erin Watt, ako još niste savladali to gradivo, pseudonim je pod kojim pišu dvije autorice, Elle Kennedys (Naklada Neptun objavila je njezin serijal Off-Campus) i Jen Frederick.

Princeza od papira zna da je titula varljiva

Ella Harper sa svojih je 17 godina prošla više nego što bi itko njezinih godina smio i trebao. Od striptiz barova do odmorišta za kamione – nema toga što ona nije vidjela. Malo je toga što nije isprobala. Ona je od onih koji preživljavaju. Preživjela je unatoč siromaštvu, majčinom načinu života i njezinoj smrti.  Ostala je sama. Sve dok je Callum Royal nije pronašao, iščupao je iz naopake svakodnevice i doveo u kuću njegovih pet sinova – mjesto opasnije od svega što je dosad doživjela.  Bogatstvo, raskoš i utjecaj. Svaki od petorice njezine nove “braće” uživa moć koja bi Ellu mogla uništiti, i sva petorica to žele. A Reed Rolay najgori je od sviju. Među Ellom i Reedom javljaju se neprijateljstvo i netrpeljivost temeljeni na predrasudama, mržnji i površnosti. No nitko dugo ne može skrivati svoje prvo lice pa će upravo zbog toga njih oboje  vrlo brzo spoznati da ih više povezuje nego razdvaja. No Royalsi su opasni, a Ella je sada dio obitelji.  Znači li to da će je njihovo ime štititi? Ili će njihovo ime postati sinonim za njezino uništenje?

Watt zna formulu za uspjeh

Prvi razlog zašto me ovaj young adult osvojio, jesu zreli likovi. S gledišta moji 27 (ne)iskusnih ljeta, ponekad mi se teško preseliti u glavu šesnaest ili sedamnaestogodišnjaka (pogotovo ako su još i pisani – a nekad bome jesu – kao da imaju 12). Deset je to godina između, straaaašna razlika.  Šalu na stranu, da nije te ozbiljnosti, ja i ova princeza ne bi se slagale. Što znači da mogu biti jedan jako sretan cvjetić (ružica) što je u ovaj roman svoje prste uplela Elle Kennedy, kraljica mladenačkog humora, sarkazma i zabave. Čak i ako vas od 17 dijeli više od jedne dekade, ovaj ćete roman zasigurno zavoljeti.

Luksuz, povlaštenost i razmaženost – oni koji imaju sve i dalje nemaju puno više nego što imaju. Kaže se da ti viša sila negdje da, a negdje ti uzme. A kada ti uzme spremnost na oprost, duševni mir i suosjećanje, ostanu ti grizodušje, krivnja i noćne more. Puno prtljage koju ostatak života moraš nositi, teret koji je nemoguće prebaciti na nekoga drugoga.

Još uvijek nisam uspjela shvatiti zašto me toliko privlače emocionalno ranjeni muški likovi (a psihoterapija je skupa ?), tako da neću previše preispitivati razloge koji me tjeraju da obožavam Reeda Royala. Dozvolit ću si da ga volim u miru.

Drama koju osjećamo na vlastitoj koži

Ovaj roman vrlo je realistična priča koja vjerno prikazuje kako izgleda kada stariji mladima stave svijet pod noge. Ono što imaju često ne znaju cijeniti, a ono što bi trebali cijeniti, ni ne znaju da imaju. Kad se naglasak stavlja na ono mateijalno, zaboravlja se postojanje ljudi u našim životima – sve dok ne bude prekasno. A grizodušje i krivnja imaju svoje posljedice – dva zla nikada neće stvoriti dobro.

Ako u kojem slučaju, prije čitanja ovog romana, osjetite poriv da uzdahnete uz komentar: “Joj, još jedan o razmaženim bogatašima…” spriječite se prije nego što on vas spriječi od čitanja. Roman je pun humora (i  zdrave doze sarkazma), s ponekim mračnim elementom koji samo dodaje na vrijednosti i hrpom slika u kojima se svi ponekad možemo prepoznati. Gotovo sve što se događa u ovom romanu događa se i u današnjem svijetu mladih, divljih i nepredvidljivih umova.

Princeza od papira koje nam nikad neće biti dovoljno

Royali su obitelj čiji se grijesi skrivaju iza privida sloge i savršenosti. Koliko su daleko spremni ići da ju zadrže netaknutom? Vjerujte, dovoljno daleko da, poput mene, oko pola dva usred noći završite knjigu, otvorite nastavak, zaspite s njime u ruci i ujutro se probudite bez ikakvog sjećanja o tome što se dogodilo u posljednja dva poglavlja. Ne, nije bilo dosadno – onesvjestila sam se od umora.

Ovo je trenutak u kojem otvarate svoje rokovnike ili kalendariće i upisujete ime ovog romana u rubriku: Da slučajno nisi zaboravila kupiti! Ispod tog si naslova odmah dopišite da ste pozvani vratiti se na ovaj post i prokomentirati kako vam se roman svidio.

A ako vas zanima još sličnih naslova, klliknite ovamo.

Disclaimer: ova recenzija prvi je puta objavljena 11.1.2018. na staroj adresi bloga