Lucinda Riley Mjesečeva sestra Sedam sestara recenzija

MJESEČEVA SESTRA NA GOODREADSU

SLUŽBENA WEB STRANICA AUTORICE

_______________________________________________________________

Ima li što bolje od 600 stranica čiste nirvane? Mislim da nema. A kad ta nirvana dođe u obliku još jednog nastavka popularnog, svuda hvaljenog i kontinuirano obožavanog serijala, e tada tek znate da uživate punim plućima. Mjesečeva sestra peti je dio u serijalu Sedam sestara, mističan i nevjerojatan kao što smo kod autorice Lucinde Riley dosad i navikli, a stigao nam je iz Egmonta.

Stigao je red na Tiggy D’Apliese, a roman koji držimo u ruci povest će nas, kao neprimjetnu sjenu, njoj za petama u avanturu oko svijeta.

Njihova budućnost zapisana je u zvijezdama.

Nakon smrti oca, Tiggy se odvažava napraviti korak u novome smjeru: odlazi u Škotsku, u divljinu, kako bi brinula o životinjama na imanju Charlieja Kinnairda. Upravo taj potez ukazuje na nepredvidivost života i dovodi je baš tamo gdje mora biti – do Ciganina Chillyja, koji joj otkriva tajnu oko proročanstva povezanog s njezinim imenom.

To našu heroinu tjera na putovanje koje će je provesti kroz brojne zemlje i kulture, prateći trag La Candele, slavne plesačice flamenca.

No pred Tiggy se stavljen izbor: hoće li se vratiti Kinnairdu prema kojemu je počela gajiti ozbiljne osjećaje ili će ostati među ljudima s kojima je pronašla novu obitelj i odgovore na dugo postavljana pitanja?

Mjesečeva sestra, mistika i ples

U prošlom nastavku u avanturu života pratili smo bisernu , a ovaj puta zanima nas kamo nas vodi mjesečeva sestra. Autorica je svoje junakinje poslala na put koji će im promijeniti život, a potaknula ga je tragičnom smrću Pa Salta, čovjeka koji je posvojio sedam malih djevojčica s različitih strana svijeta i odgojio ih kako sestre u domu punom ljubavi.

Nakon njegove smrti, djevojke su osjetile poziv da saznaju više o svojim prošlim životima, onima prije Pa Salta, i mjestima na koja su pripadala. Taj istraživački put našu Tiggy odvodi u Škotsku, do mističnog Ciganina koji će je potaknuti da prihvati moć i vodstvo vlastite intuicije, dar koji je naslijedila od svojih predaka.

Odande ćemo se zaputiti u Sacromonte u Granadi u Španjolskoj u 1912., pa produžiti dalje u Madrid, Barcelonu, Portugal, Argentinu i napokon u Sjedinjene Američke Države, prateći tri generacije žena s kojima je Tiggyna prošlost čvrsto povezana.

Flamenco para siempre

Naučit ćemo tako ponešto o španjolskim Ciganima čija kultura je stoljećima cvala i i uvukla se u svaki milimetar španjolske današnjice. Romi su imali glavnu ulogu u razvoju flamenca kojega karakteriziraju snažan ton (toque), pjesma (cante) i ples (baile), a kao glazbeni žanr odolijeva proteku vremena. Flamenco ostaje zauvijek. Plesačice ćete lako prepoznati po haljinama živih boja koje nose prilikom nastupa.

Riley je svoj lik Lucíe Amaya-Albaycín temeljila na stvarnoj povijesnoj osobi, Carmen Amayi, koja je bila jedna od najslavnijih i najstrastvenijih plesačica flamenca svoje generacije. Između ostalog, bila je poznata po tome što je, dok je plesala, često nosila hlače koje su joj dozvoljavale dodatnu slobodu kretanja koju u haljinama nije imala. Ne treba posebno naglašavati da je zbog toga često bila kritizirana. Autorica je u roman uvrstila brojne momente iz života slavne Carmen koji romanu daju posebnu čar, a ako želite o njima pročitati više, skoknite ovdje, na službenu stranicu o kojoj sama Riley govori o Carmen i njezinom utjecaju.

Što nas čega nakon Mjesečeve sestre?

Nije teško pogoditi da su nam ostale priče još samo dvije sestre, a na posljednjim stranicama ovog romana pobliže ćemo upoznati Elektru.

Za čitatelje koji se još nisu upoznali s ovim serijalom, važno je reći da je Sedam sestara serijal koji plete elemente mistike, ljubavnog pa mogli bismo čak reći i fantastičnog žanra. Svaki roman se može čitati zasebno, no kako biste osjetili punu snagu i povezanost sestara, svakako preporučujem da serijal čitate od prvog nastavka. Saga o Sedam sestara uključuje romane: Sedam sestara, Olujna sestra, Sestra iz sjene i Biserna sestra, čiju recenziju možete pročitati ovdje.

Koja od dosad predstavljenih sestara je vama najzanimljivija?