Colleen Hoover Layla recenzija

LAYLA NA GOODREADSU

SLUŽBENA WEB STRANICA AUTORICE

___________________________________________________________________

Na neki način mislim da se možda uopće ne bih zaljubio u ovu verziju Layle.

Kao što to obično biva kada je u pitanju Colleen Hoover, znamo da se možemo pouzdati u brzinu i spretnost Naklade Neptun. Layla je najnoviji standalone roman iz njihove radionice, priča koja će nas protresti do kosti i natjerati nas da zaspimo s upaljenim svjetlima.

Nevjerojatna Layla

Upravo je to pomislio Leeds Gabriel kada ju je upoznao. Ta je djevojka bila nevjerojatno jedinstvena i nevjerojatno svoja. S njome je, po prvi puta u životu, i on mogao biti svoj.

Zaljubili su se na prvi pogled i život je djelovao idilično… sve dok Layla zbog njega nije stradala. A onda se nakon nesreće nešto u njoj promijenilo. To više nije bila žena koju je upoznao, a vrativši se na mjesto gdje su se prvi puta sreli, kako bi joj pomogao oporaviti se, Leeds upoznaje misterioznu Willow, koja odjednom postaje centar njegova interesa.

Dok osjeća grižnju savjesti zbog neobične bliskosti koju osjeća prema Willow, Gabriel počinje shvaćati da se nešto neobjašnjivo događa i s Laylom. Ona je sada drugačija, gotovo kao da i nije…svoja.

Zajedno s njime, i mi se pitamo…zašto?

Colleen Hoover Layla recenzija

Kraljica neočekivanoga

Kraljica napetosti i intriga još jednom je dostavila traženo: roman toliko potresan u svojoj neočekivanosti da nas je ostavila zatečeno piljeći u stranice ove knjige. Colleen Hoover toliko uspješno je zakoračila u fantasy žanr da će čak i najveće skeptike ostaviti bez riječi.

Layla je paranormalni roman o kojem se priča još od prosinca, kada je objavljena u izvorniku. Njezini obožavatelji nisu znali što bi mogli očekivati, a onda ih je Hoover zadesila ovim romanom i porušila sve sumnje u to treba li se i dalje nalaziti pri samom vrhu liste naših omiljenih spisateljica. A to ne može svatko. Ako se još uvijek nećkate po pitanju ovog romana, vjerujte mi, Layla je knjiga koju ste čekali.

Nitko nije bezgrešan

Leeds Gabriel to će dokazati i to već prvom rečenicom koju pročitate u knjizi. Colleen ga je tako vješto stvorila toliko nesavršenog da ćemo drhtati boreći se pomišlju trebamo li ga voljeti ili mrziti. I sama sam se borila s tom podijeljenošću. U jednome trenutku osuđivala sam njegovu slabost, a u drugome sam već suosjećala s njime. Okretala sam očima u trenucima u kojima je pokušavao opravdati svoje greške, a u onima drugima, kada bi na vidjelo izašlo koliko je nepogrešiv njegov instinkt, morala sam priznati svoju pogrešku.

CoHo je najjača upravo u stvaranju kompleksnih likova koji nikad nisu crno-bijeli. Prema njima nije nimalo milosrdna, pa u čitanje njezinih romana možete krenuti sigurni u to da će vas izbaciti iz kolotečine predvidljive večeri ili vikenda. Susret s nekima od njih izgledat će poput hladnog tuša, sve dok ih ne zavolite pa postanu poput opuštajuće kupke koja vas oporavlja nakon napornog tjedna.

Colleen Hoover Layla recenzija

Danas Layla, a sutra…

Znam da sam ovom recenzijom vrlo tajanstvena, no namjerno neću otkriti ništa više od toga da se radi o paranormalnim motivima, jer zaista ne želite da vam otkrijem glavnu problematiku Leedsove podijeljenosti između dvije žene. Ne želim vam pokvariti knjigu.

No elementi koje Hoover ovdje koristi nisu ni po čemu novi, samo što su zadnjih godina izgubili na popularnosti. A kada već spominjemo popularnost, s obzirom na njezin dosadašnji doprinos te neosporivu ulogu i utjecaj u literarnom svijetu, ne bih se čudila da, potaknute njezinim vodstvom, i druge autorice odluče oživjeti fantastične elemente ove vrste. Ako svijet uskoro preplave romani s paranormalnom tematikom, kao veliki obožavatelj neprežaljenog, ali kod nas malo popularnog žanra fantastike, ja ću prva zadovoljno trljati dlanovima.

Layla je kod nas objavljena prije svega nekoliko dana, a za ovu brzinsku recenziju, osim samog nevjerojatnog romana zaslužan je izazov Knjige u staklenci kojim se odnedavno zabavljam, a koji me natjerao da pročitam roman iz kategorije “Knjiga Naklade Neptun”.

S ostalim romanima Colleen Hoover objavljenima u Hrvatskoj, možete se upoznati ovdje.