OPSIDIJAN NA GOODREADSU

________________________________________

Dok ja tipkam ovu recenziju, Marilena čeka (to se samo tako kaže, jer sigurno ima pune ruke posla. Ipak treba spakirati i poslati Psihijatricu još barem na 100 adresa) i grize nokte od nervoze. Jer obećala sam da će biti sljedeći tjedan, i to prije nego Opsidijan – savršeno nesavršena službeno krene u prodaju. I zato, obećano – izvršeno. I to prije roka 😀

Drž’ te se, polijećemo. Slijećemo na Tenerife. Bez brige, šef sve plaća – i budite sigurne da je rodbina zapamtila tu informaciju, jer je od vitalne važnosti da je slučajno proširi dalje. Selo mora znati da smo uspjele! Eto nas. Sunce, more. I Čoksi. Naša avantura počinje. Čoksi i Ivan. Dvoje smotanih ljudi koji dijele dobro i zlo. Znaju se u dušu. Najbolji su prijatelji. Vulkan koji treba osvojiti, tajne vrućih ulica, sunčanica i čarolija opsidijana – samo to će biti potrebno da se oboje malo dublje zagledaju u svoj odnos. Jer možda… tu postoji nešto više od prijateljstva. Dvoje prijatelja koji dijele uspomene, uspone i padove shvaćaju da njihova priča tek počinje.

Samo nekoliko mjeseci nakon što se domaćoj i regionalnoj publici predstavila s ljubavnim romanom prvijencem Gdje mi je psihijatrica, Marilena Dužman ovih dana lansirat će nam svoju drugu knjigu, Opsidijan – savršeno nesavršena. S ponosom i zadovoljstvom mogu reći da sam i nju imala prilike pročitati u fazi nastajanja / popravaka i prepravaka, dobila o njoj dozvolu mudrovati u obliku savjeta i preporuka, napisati kratak sažetak koji ćete pročitati na zadnjim stranicama knjige (a i u retcima iznad ovih) i na kraju – biti prva koja će je recenzirati. A tko se time ne bi hvalio? 😀
Ako vas demotiviraju tmurni dani kojima nas je dočekao rujan, dovoljno je samo pogledati korice Marilenine knjige – i odmah ćete zaključiti da ljeto još nije gotovo. Njezini likovi svoje putovanje započinju na dalekom Kanarskom otočju, ili još preciznije, na otoku Tenerife. Još jedno ime koje ćete morati zapamtiti kada čitate ovaj roman jest naziv vulkanske planine Teide, trećeg po redu najvećeg vulkana na svijetu. A zašto? i zašto je on našoj autorici toliko bitan? Neću vam reći – tko pročita, saznat će.

I u ovom romanu upoznat ćete zabavne likove koji se susreću sa svakodnevnim izazovima  koji ponekad uopće nisu laki, ali svi smo mi barem jednom naišli na njih i morali pronaći snage i hrabrosti da ih pobijedimo, te dogodovštinama koje su bile toliko zabavne da su nadoknadile sve one oblačne misli i dane. Marileno izražavanje je jednostavno, a podton njezinih romana je opuštajuć i duhovit. Čak i kad jasno osjećamo emociju i ozbiljnost situacije, Marilena ne odlazi u krajnost, ne pobuđuje paniku ili patetičnost, već dobro balansira u spektru zamršenih emocija svojih likova. Njezine likove zapamtit ćete po šašavim detaljima koji ih čine neponovljivima i posebnima. Neka sram bude onoga tko bi mogao zaboraviti naše Čoksi i Ivana!

Osim toga, Opsidijan će vas “podučiti” osnovama španjolskog jezika i ližnjanskog (istarskog?) govora, a ako se slučajno usput nećete pristojno ponašati, ukorit će vas Nona. A s Nonom nema zezancije.

S obzirom na to da je roman trenutno u tiskari i u prodaju kreće tek idući tjedan, a ja sam na društvenim mrežama naišla već na redove i redove čitateljica koje su se predbilježile za svoj primjerak knjige, rekla bih da je red da se i mi ostali što prije izborimo da se pokoja pošalje i na naše adrese. Knjigu možete kupiti direktno od autorice na njezinoj Facebook stranici.

A kao zaključak ove recenzije, reći ću vam ono najvažnije što o knjizi pred nama trebate znati: Savršeno nesavršena vaše je putovanje godine. Put u zalaske sunca i romantične završetke. Marilena će vam otkriti čaroliju opsidijana. A tko ne bi poželio malo magije u svome životu?

Disclaimer: ova recenzija prvi je puta objavljena 8.9.2019. na staroj adresi bloga