Sabrina Jeffries Skandal u školi za mlade dame Škola za nasljednice recenzija

SKANDAL U ŠKOLI ZA MLADE DAME NA GOODREADSU

SLUŽBENA WEB STRANICA AUTORICE

_____________________________________________________________

Nitko nikada ne daje nešto za ništa.

Šesti u serijalu Škola za nasljednice, posljednji i vatreni, stigao nam je Skandal u školi za mlade dame u izdanju Naklade Neptun. Dragi moji, vrijeme je za veliko finale: razotkrivanje identiteta misterioznog rođaka Michaela. Spremni?

Skandal u školi za mlade dame nije nimalo bezazlen

Dapače, kada bi se saznalo tko je Charlotte pomogao da ju otvori, vijest bi odjeknula londonskim visokim društvom poput pravog pravcatog metka!

Pronicljiva i snalažljiva ravnateljica još se jednom, po posljednji puta, mora izboriti za svoju školu, a čini se da ovaj puta u tome ima neočekivanog saveznika. Međutim, prije mnogo godina istom čovjeku koji joj danas pokušava pomoći, ona je nenamjerno no nepovratno narušila ugled.

Rastrgana između iznenadnog nestanka rođaka Michaela, pojave Davida, muškarca kojega je nekad voljela te opasnosti koja joj prijeti od pravog vlasnika njezina posjeda koji nju i njezine štićenice namjerava nepovratno otjerati, Charlotte mora pronaći način kako da spasi školu, svoje srce pa i vlastiti život.

Sabrina Jeffries: Skandal u školi za mlade dame Škola za nasljednice RECENZIJA

Još jedno pismo za kraj…

Sve je počelo pismima između Charlotte i rođaka Michaela, čovjeka koji joj je svoju pomoć godinama pružao uz jedan mali uvjet: da njegov identitet zauvijek ostane tajan. Njihovom napetom odnosu punom prikrivene napetosti svjedočili smo iz romana u roman, uvjeravajući se u njihovu obaviještenost u svaki detalj afera koje su pojedini članovi visokog društva pokušavali skriti. Njihovo dopisivanje ponekad je zračilo tolikom napetošću da smo se s vremena na vrijeme gotovo bili spremni okladiti da je to što među njima pršti zapravo strast koju se boje osloboditi.

Skandal u školi za mlade dame također počinje pismom, ali jednim vrlo specifičnim: onime koje ravnateljica ovaj puta upućuje nama čitateljima obavještavajući nas o svojoj nezavidnoj situaciji, gotovo nas moleći za malo podrške i neku vrstu razumijevanja.

Zašto joj je upravo to potrebno, saznajemo već na nekoliko prvih stranica romana.

Ljubav ili osveta?

Prije puno godina, između dvoje ljudi rodila se ljubav. No uplitanje okoline osudilo je njihov odnos prije nego se on stigao do kraja razviti. Povrijeđeni i naivni, zato su za njegovu propast okrivili jedan drugoga. Charlotte je napisala pismo (a lijepo sam rekla da je sve započelo pismom 😉) koje je osudilo Davida, a on je kao odgovor skovao pakleni plan… plan čiji je on sam postao zarobljenik i iz čijih se vitica neuspješno pokušava osloboditi i osamnaest godina kasnije.

Čitajući o ova dva zrela i dobro oblikovana lika, saznat ćemo za dobro osmišljenu Davidovu spletku kojom se namjeravao osvetiti Charlotte (i koja mu se, doduše, obila u glavu), no koja je ujedno bila i razlog za Charlottein uspjeh. Sa svakom novom stranicom pitat ćemo se možemo li ga doista osuditi? Je li njegov plan Charlotte povrijedio ili joj je zapravo omogućio da živi slobodan život, radeći upravo ono što voli?

Sabrina Jeffries: Skandal u školi za mlade dame Škola za nasljednice  RECENZIJA

Skandal u školi za mlade dame je pravi roman za uživanje

Navikli na dosjetljive dijaloge, humor koji nas tjera da ustrajemo i obećanje za dobru zabavu, u romanu Skandal u školi za mlade dama uranjamo bez suvišnih pitanja. Iako je roman dio serijala, može ga se čitati zasebno, no ako ste pročitali ranije nastavke, razveselit će vas pojavljivanje nekih već poznatih likova. A oni koji budu posebno pažljivi tijekom čitanja, negdje pri kraju zamijetit će i nešto vrlo interesantno… jedva primjetan mig da nisu sve priče završile. Znači li to da Sabrina Jeffries ima za ponuditi još neki serijal kojemu se u budućnosti možemo veseliti?

Spremivši i ovu knjigu na policu, mogu zaključiti samo da ovo nije posljednji puta da čitam serijal Škola za nasljednice s obzirom da se nitko tako jednostavno ne oprašta od ovako dobrog štiva. Mislim da ne postoji obožavateljica ljubavnih romana koja nije pročitala romane Sabrine Jeffries. No ako je vama autorica nekako dosad uspjela promaknuti, lako je taj propust ispraviti. Ovdje možete pročitati ono najvažnije što trebate znati o romanima naše Sabrine prije nego počnete s čitanjem.

Redoslijed čitanja romana u serijalu Škola za nasljednice je sljedeći: Pod krinkom zavođenja, Povratak prognanog vojvode, Čuvaj se škotske ruke, Lekcije grešnog vikonta, Tajna grofa od Arbolede, Skandal u školi za mlade dame.