Max Monroe Bratov najbolji prijatelj milijarder  RECENZIJA

BRATOV NAJBOLJI PRIJATELJ MILIJARDER NA GOODREADSU

SLUŽBENA WEB STRANICA AUTORICA

_______________________________________________________________________________

Bratov najbolji prijatelj milijarder još je jedan zabavan i nevjerojatan roman iz pera dvije autorice koje su se posvetile pisanju o bogatašima koji ostavljaju bez daha. I drugi dio u seriji objavljen je u Stilusu, gdje očigledno jako dobro znaju kako pronači odličnu knjigu. Za vas ne znam, ali upravo ovakve knjige zamišljam čitati uz bazen i koktelčić sa suncobrančićem. Upravo ovako zamišljam uživanje.

Bratov najbolji prijatelj milijarder i ja

Nakon što pošaljem poruku kojom se maksimalno osramotim, poželim da se poda mnom njom može otvoriti rupa koja će me zauvijek progutati. Kao da nije dovoljno to što sa, s 24 godine još uvijek djevica. Potrebno je, očigledno, dodati još ulja na vatru tako da i Milo Ives, u kojeg sam cijeli život zaljubljena, sazna kolika sam čudakinja. Na kraju krajeva, Bruce Willis smije se iz moje diplome iz “knjiga”.

Kad primim poruku od Maybe, pomislim da mi se pomiješalo u glavi. Je li moguće da mu je nešto takvo napisala sestra mojeg najboljeg prijatelja? Nakon što s njome porazgovaram o onome što sam pročitao, dogodi se nešto strašno. Maybe mi se počne sviđati. I to jako. Nevjerojatno je neodoljiva, a istovremeno strašno zabranjena.

Svima je, zar ne, valjda jasno da je to nemoguća kombinacija?

Živim ispod kamena?

Pišem vam ovaj post i sramim se: naime, ja sam očigledno zadnja koja je pročitala ovaj roman. Svi već znate sve o njemu! Ali nema veze, moje obožavanje mora biti jasno izraženo, tako da će ova recenzija svejedno biti objavljena, pa makar ju nitko ne pročitao (al, pliz čitajte su, da mi ne bude krivo :P). Anyway, časna izviđačka da ću nastavak, Književni klub milijardera, koji je btw. već također objavljen, recenzirati već idući tjedan. Što da vam kažem, već ga čitam… željela sam biti među prvima koja u njemu uživa.

Šef milijarder iz susjednog stana prva je knjiga u seriji dvojca autorica koje obožavaju pisati o milijarderima, a u tome su se, ako je suditi prema dosadašnjim romanima, dobro isprakticirale. Bratov najbolji prijatelj milijarder je ljubavni roman pisan po kvalitetnoj recepturi: sadrži bogatog protagonista koji se unatoč novcu drži ispravnih moralnih vrijednosti, protagoniticu koja voli knjige i čitanje, svaki od likova ima izraženi cilj kojemu teži, međusobna privlačnosti ono je što im istovreno zadaje najviše problema i užitka, a sve je pojačano i prisutnošću sporednih likova koji ne propuštaju priliku da ih kojom provokacijom potaknu u pravom smjeru.

Za moj ukus možda fali malo dubine u glavnim likovima, ali priča je dovoljno dinamična i zabavna da nam pruži zadovoljavajući osjećaj zaokruženosti.

Humor i opuštanje

Ovako ja zamišljam ljubavne romane. Ova knjiga je toliko čitka i prozračna da ne može ništa drugo nego opustiti vas i zabaviti. Odiše humorom i laganom zaigranošću, a u njoj ne postoji čudnih momenata koji bi iskakali ili likova koji bi se isticali ili previše upadali u oči. Knjiga se može čitati zasebno i njezina radnja je neovisna o prethodnom romanu, ali više ćete uživati ako najprije pročitate i njega te upoznate likove koji se tamo pojavljuju.

Vjerojatno u serijalu Billionaire Collection postoji i neki tajni sastojak koji ja još nisam uspjela detektirati, a koji je zaslužan za to da su mi ove dosad pročitane knjige toliko sjele. Moguće je da se radi o kombinaciji duhovite priče i živih boja na naslovnici, zbog čega se romanima proteže neki ton mladenaštva, nestašnosti i neopterećenosti. Sve to, pogotovo ovo posljednje, upravo je ono što tražim u knjizi.

Bratov najbolji prijatelj milijarder i nastavci

Nakon treće knjige slijedi nam još jedna, pa me zanima jeste li se zaljubili u autorice i poželjeli još? U slučaju da ste otkrili ljubav prema romanima o milijunašima, mogu brzopotezno preporučit još jedan. Udajem se za šefa milijardera objavljena je također u Stilusu, a napisala ga je Nadia Lee.

Nadam se da ste spremni sa sljedećom knjigom naših Max i Monroe pobliže upoznati zločestog Caplina.

Dotad, kakvo je vaše mišljenje o ovome serijalu?