Esther i Jerry Hicks Vorteks recenzija

VORTEKS NA GOODREADSU

SLUŽBENA WEB STRANICA AUTORA

______________________________________________________

Vjera je samo misao koju uporno ponavljate.

Brojni autori, poslovnjaci, umjetnici pa i običan “radni narod”, upoznali su dosad prednosti razumijevanja Vorteksa. Ako pratite literaturu u žanru popularne psihologije, vjerojatno ste već naišli na imena autora Jerryja i Esther Hicks, čiji priručnih Tražite i dano vam je je već također objavljen u izdanju Mozaik knjige. Recenzija je dostupna ovdje.

Esther i Jerry Hicks Vorteks recenzija

O čemu se radi?

Ono u čemu ova knjiga pomaže jest shvaćanje odnosa: onih u kojima smo trenutno, kao i svih onih koje smo dosad imali. Pomoći će nam shvatiti i kako stvoriti svaki budući.

Vorteks skreće pažnju na lažna uvjerenja koja tijekom života nesvjesno prihvaćamo, a čija apsorpcija nam stvara mentalne blokada u vrijeme kada je potrebno uvidjeti koja je zaista naša uloga u začecima odnosa, tijekom razmirica i u vrijeme kada odnos želimo ili produbiti ili od njega odustati. Govorimo, dakako, o bilo kojoj vrsti odnosa, između djece i roditelja, prijatelja, ljubavnika, kolega ili zaposlenika i nadređenih.

Priručnik se temelji na Abrahamovim učenjima, što znači da nam prvo daje jednostavan opis Abrahama i njegova poučavanja. Brojni duhovni učenjaci diljem svijeta svoje su nadahnuće pronašli upravo u Abrahamu čije je učenje preteča brojnih drugih, danas poznatih pa čak i slavnih filozofija, a koji se kroz Esther obraća još od 1986. godine. Ako se uputite u avanturu samootkrivanja u koju vas Vorteks vodi, preporučujem uza se držati i ranije spomenuti priručnik Tražite i dano vam je.

Poželimo li spomenuti riječ-dvije o konkretnom sadržaju Vorteksa, on se temelji na priznavanju i interpretaciji svuda znanog Zakona privlačnosti.

Priručnik obrađuje 6 tema, a počinje od najosnovnijih točaka: ulozi Zakona privlačnosti u našoj svakodnevici. U daljnjim poglavljima dotiče se građenja ljubavnih i romantičnih odnosa, objašnjava odnos između roditelja i djece, govori o seksualnosti, te o samouvažavanju.

Esther i Jerry Hicks Vorteks recenzija

Dakle, taj vorteks…

Ako želite zakoračiti dublje u proučavanje Zakona privlačnosti i Abrahamova učenja, preporučujem da, osim na službene stranice autora, bacite oko (ili uho) na njihov YouTube kanal. Nakon Jerryjeve smrti, Esther je nastavila s podučavanjima i radionicama koje i dan danas aktivno održava diljem svijeta, ponajviše u SAD-u.

Transkripti dijelova radionica uvršteni su i u ovu knjigu, kao posljednji, šesti dio, s naglaskom na sadržaj koji se odnosi na stvaranje i održavanje veza i odnosa. Na YouTubeu se zato može pronaći niz video isječaka s radionica u kojima Abraham samoinicijativno govori o određenoj tematici ili odgovara na pitanja publike o temama koje uključuju apsolutno sve sfere života, od ljubavnih odnosa, financijskih pitanja pa sve do zdravstvenih aspekata života osoba iz publike. U nedavnim videima, dotaknuta je čak i tema koronavirusa.

Kao što zagovaram svaki puta kad se radi o literaturi ovakvog karaktera, Vorteks nije knjiga koja se „guta“ u nekoliko sati. Njegova najveća pozitivna strana upravo je u tome što se može primijeniti u svakom trenutku i na svaku situaciju, sadržajem nas tjera na razmišljanje, promjenu perspektive i neku vrstu buđenja iz zaostalih uvjerenja. Njega se čita s razumijevanjem i premišljanjem, odvagujući riječi i kritički: unutarnjim debatiranjem o tome možemo li i kako učenje primijeniti na svoju situaciju i svoj problem.

O njegovoj korisnosti svjedoče brojna imena poput Christiane Northrup i Wayne W. Dyera koji je i sam pisao predgovore Abraham Hicks izdanjima.

Cijeli priručnik napisan je vrlo specifično i jedinstveno: kao dijalog između Jerryja i Abrahama koji progovara kroz Esther. Jerry Abrahamu postavlja vrlo konkretna pitanja koja muče i njega samoga, a Abraham odgovara, nudeći sadržaj koristan svima nama.

Jedno je sigurno, nekoga poput Abrahama nikad niste sreli. Vjerovali ili ne u ono što podučava, dokaze o tome nailazimo na svakom koraku. Biste li se usudili zakoračiti u ovu avanturu?