Max Monroe Književni klub milijardera  recenzija

KNJIŽEVNI KLJUB MILIJARDERA NA GOODREADSU

SLUŽBENA WEB STRANICA AUTORICA

_________________________________________________________________________________

Književni klub milijardera treći je i potpuno otkačeni, ludi te dosad najobožavaniji nastavak serijala Billionaire Collection u izdanju Stilusa. Iako je dio serijala, knjiga se također može čitati kao samostalan roman, no preporučujem da pročitati i prethodne dijelove kako ne biste propustili saznati više o likovima koji se ovdje spominju.

Postoji li to doista književni klub milijardera?

Kad ga je Ruby prvi puta srela, Caplin ju je promatrao s neskrivenom zabavom, slušavši stenjanje koje je dopiralo iz njezinog mobitela. Na poslu je bila manja gužva pa je slušala audio verziju knjige koja je upravo u tom trenutku došla do zanimljivog dijela.

No kad ju je Cap sljedeći puta pokušao pronaći u knjižnici u kojoj je radila, tamo je više nije bilo. Nakon kratkog raspitivanja, iskopao je informaciju da je ona studentica prava, pa se odlučno zaputio na fakultet kako bi joj ponudio posao u svojoj tvrtci. To je jedini način kojeg se domislio, a kako je zadržati u svojoj blizini.

Iako je nevoljko pristala, Cap je brzo shvatio da Ruby nije žena koja će se oduševiti njegovim izgledom, pameću i smislom za humor, već su mu potrebne i druge vještine da ju osvoji. Zato je Cap sa svojim prijateljima osnovao Književni klub milijardera, u kojemu će zajednički u ljubavnim romana pokušati pronaći lekcije o tome kako “pravilno” osvajati ženu koja mu se sviđa.

Trebamo li posebno naglašavati da će, dakako, sve zeznuti?

Likovi čiju simpatičnost ne možemo osporiti

Ako Max i Monroe išta znaju dobro izvesti, onda su to njihovi likovi. Caplina smo upoznali u prethodnim nastavcima i mogli se uvjeriti da je vrckavi lik spreman na svakakve ludorije. Ne može mu se osporiti da je samouvjeren do granice kada bismo ga već polako mogli smatrati umišljenim, no u svemu je bitno naglasiti da je dobrodušan i pošten. Zato je njegov karakter privlačan iz kojeg god smjera pogledali.

Ruby je zato morala biti žena koja ne pada na slatkorječivost i zbog koje će Caplin morati promijeniti taktiku. Ona se u slobodno vrijeme bavi snimanjem audio knjiga, a upravo to Caplina uvjeri da bi se za pomoć u osvajanju žena trebao obratiti upravo ljubavnim romanima.

Ono što nakon toga slijedi jest niz scena u kojima Capovi macho prijatelji iščitavaju ljubavne romane, teoretiziraju o tome zašto je u njima nešto napisano, uspoređuju to sa svojim iskustvima i izvlače komične zaključke o tome zašto je u tim knjigama protagonist nešto rekao i napravio i kako mu je to pomolo da osvoji heroinu.

Nekoliko zanimljivosti iz knjige

Ono što me odlično zabavilo jesu tumačenja koja su dečki nudili kako bi sebi i drugima objasnili zašto se nešto događa u knjigama. S obzirom da ljubavne romane u pravilu pišu žene – za žene – bilo mi je interesantno čitati na koji ih način muškarci shvaćaju – a oni su to činili vrlo doslovno i pragmatično. Protagonist ljubića kupuje ženi lijepe haljine? Znači, svi mi moramo ženama kupovati lijepe haljine! Mora da je haljina odgovor na sve, a ne likova sposobnost za posveti pažnju i upamti što je to što usrećuje njegovu ženu. Tko još uvijek ne vjeruje da se muškarcima sve mora izravno reći, povjerovat će kada pročita ovaj roman 😀

Duga neobična stvar iz knjige jest ta da je Caplinova glavna pomoćnica najavila samo 3 mjeseca porodiljnog dopusta nakon rođenja djeteta – a Caplinu je i to bilo previše! A znate li zašto? Zato to u SAD-u ne postoji porodiljni dopust. Tj. majka može otići na porodiljni dopust, no poslodavac joj to vrijeme nije dužan platiti. Osoba (otac ili majka) može u nekim slučajevima uzeti do 12 tjedana neplaćenog godišnjeg odmora da bi ostao kod kuće s djetetom. Međutim, to može samo ako zadovoljava određena pravila: zaposlenici imaju pravo na dopust ako su radili kod poslodavca najmanje 12 mjeseci, najmanje 1250 sati u posljednjih 12 mjeseci i ako rade u tvrtci koja zapošljava 50 ili više ljudi u krugu od 75 milja. To SAD čini jednom od najgorih država na svijetu po pitanju tih uvjeta (ne računajući zemlje trećeg svijeta). Naime, jedna od četiri žene vraća se na posao samo dva tjedna nakon poroda!

Književni klub milijardera i ostale knjige

Ovaj serijal počela sam čitati tek nedavno, poduže nakon što je objavljen prvi nastavak, Šef milijarder iz susjednog stana. Nedavno je objavljena druga knjiga, Bratov najbolji prijatelj milijarder. Treći nastavak je Književni klub milijardera, a onda nas čeka još jedna knjiga. Redoslijed čitanja može biti proizvoljan, ali za najbolji doživljaj najbolje ih je čitati redom.

Prateći njihova izdanja, primijetila sam da nas Stilus voli častiti ljubavnim romanima o milijarderima. Gledajući sveukupno njihovu nakladu u zadnjih godinu dana, uz serijal Highlander, ovo mi je njihov najdraži serijal. Ova knjiga privukla me samim naslovom, a sljedećoj se veselim jer već znamo o kome ćemo čitati. Ovo društvance milijardera toplo vam preporučujem, a svakako me zanima o kojoj biste još knjizi ovdje željeli čitati?